شناسهٔ خبر: 177733 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آگهی مزایده واگذاری ۶۸ قطعه زمین در شهرهای زاهدان و مهرستان با کاربری‌های مسکونی، تجاری و کارگاهی

سیستان اداره کل راه و شهرسازی شمال استان سیستان و بلوچستان در نظر دارد ۶۸ قطعه زمین در شهرهای زاهدان و مهرستان با کاربری‌های مسکونی، تجاری و کارگاهی (کارگاهی) را از طریق مزایده عمومی واگذار کند.

‌به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، اداره کل راه و شهرسازی استان به عاملیت از سوی سازمان ملی زمین و مسکن در نظر دارد ۶۸ قطعه زمین واقع در شهرهای زاهدان و مهرستان با کاربری های مسکونی، تجاری و کارگاهی(انبار) از طریق مزایده عمومی واگذار کند.

همچنین زمینی واقع در شهرستان میرجاوه با کاربری خدمات گردشگری تفریحی به صورت نقد و اقساط واگذار می شود که بهترین پیشنهاد در خصوص پیش پرداخت اولیه حداکثر ۲۵ درصد نقد و پرداخت مابقی طی اقساط حداکثر پنج ساله به عنوان برنده فراخوان انتخاب خواهد شد.

متقاضیان می توانند از تاریخ انتشار آگهی در سامانه ستاد مورخ ۱۴۰۳/۷/۸ ظرف مدت هفت روز کاری از ساعت ۸:۰۰ صبح مدارک را از طریق سامانه ستاد ایران دریافت کنند و پس از تهیه ضمانت نامه بانکی به مبلغ ۵ درصد بهای کل، بنام اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به بارگذاری مدارک در سامانه و تحویل ضمانت نامه حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۸ ساعت ۱۰:۰۰ صبح، به دبیرخانه اداره کل راه و شهرسازی (ساختمان شماره۲- قبل از دانشگاه۵۵) اقدام کنند.

تذکر مهم: با عنایت به اینکه مهلت دریافت اسناد تا تاریخ ۱۸/۷/۱۴۰۳و بصورت رایگان می باشد، متقاضیان می بایست قبل از پایان این مهلت اسناد را از کارتابل خود دریافت، در غیر اینصورت علیرغم داشتن مهلت بابت ارائه پیشنهاد قیمت در سامانه نمی توانند بعد از تاریخ مذکور اقدام نمایند.

ضمنا مهلت ذکرشده غیرقابل تمدید است.

 شماره مزایده ثبت شده در سامانه ۲۰۰۳۰۰۴۵۳۹۰۰۰۰۱۴

 بررسی و بازگشایی پاکت ها مورخ ۱۴۰۳/۷/۲۹ و با حضور اعضاء کمیسیون مزایده این اداره کل انجام خواهد شد و در تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰  اسامی برندگان اعلام خواهد شد.

لازم بذکر است برنده آگهی می بایست ظرف مدت ۱۰روز از تاریخ اعلام نتیجه، تحت عنوان برنده از سامانه ستاد نسبت به واریز مبلغ پیشنهادی به حساب سازمان ملی زمین و مسکن نزد بانک مرکزی اقدام کند.

همچنین تمامی مراحل برگزاری مزایده از تحویل اسناد مزایده تا ارائه پیشنهاد از سوی متقاضیان از طریق سامانه تدارکات دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir و دارای امضای دیجیتال صورت خواهد پذیرفت.